wtorek, 13 lutego 2018

eksploding box z okazji narodzin maluszka / exploding box for baby birthday


Witajcie, z tej strony Ewa.
Jak wiecie bardzo lubię "I-kropkowe" tekturki oraz papiery Karoli Witczak. Tym razem użyłam ich do ozdobienia exploding boxa.
Hello, this is Ewa.
As you know I like very much chipboards from "I-kropka" and papers from Karola Witczak. I used it for making exploding box.





Do ozdobienia ścianek użyłam:
To decorate I used:












Na wierzchu, wśród kwiatów, wstążek i tiulu umieściłam mandalę
On the top of the box I put the mandala chipboard





Zaś w środku chowa się.../ But inside hides






...piękna kołyska/beautiful cradle



https://i-kropka.com.pl/pl/p/Modele-3D-kolyska-z-serduszkiem/1965




Mam nadzieję, że moja praca Was zainspirowała. Pozdrawiam serdecznie/ I hope my work was inspirated for you. Greetings:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz